Thursday, February 11, 2010

Ujian Aku Untuk Sambung Belajar Di Bumi Anbiya

Asslamualaikum semua lama dah rasa nya tak update blog ni,abis di penuhi ngan habuk dan sawang.

Banyak kali aku tanya umi&ayah "boleh tak abang nak g jordan",Umi kata "pergi la,tapi umi tak ada duit nak hantar pergi sana. Aku sepatut nya di jangka terbang ke sana pada awal bulan Febuari hari tu,tetapi dengan masalah kewangan aku terpaksa pergi insyaAllah bulan April ini untuk sambung pelajaran di sana.

Hari ini aku telah pergi ke tiga pusat khidmat masyarakat ahli parlimen dan adun kawasan aku tetapi dua dari nya menolak permohonan sumbangan aku untuk sambung belajar mereka kata aku tak ada surat tawaran untuk belajar disana. Masa sebelum pilihan raya mereka sedap sangat dengan janji-janji manifesto mereka,tetapi sekarang tak ada. Bulan lepas aku mintak zakat selangor,tetapi mereka kata kolej tempat aku belajar sekarang ini tak iktiraf,masa sebelum pilihan raya mereka keluarkan manifesto mereka mengatakan hendak bantu semua rakyat selangor,mereka kata hendak bantu anak kelahiran selangor yang belajar. Sekarang habuk pun tak ada,sama macam pimpinan UMNO selangor dulu juga.

Sesiapa yang berhajat membantu saya untuk sambung belajar di Jordan boleh lah salurkan ke no akaun yang bernama Abdul Muhaimin Abu Bakar (163064159763 Mybank) atau hubungi saya ditalian (014-5095899). Semoga anda semua dirahmati oleh ALLAH S.W.T Amin.

1 comment:

نور شيرا شزني بنت مزني said...

sga urusan anda sentiasa dipermudahkan..amin Ya Rabb..

Bittaufiq wannajah wannikah..:)