Friday, July 17, 2009

Pengalaman Yang Tidak Akan Dilupakan

14 Julai baru-baru ni adalah tarikh lahir aku dan walaupun tidak ada orang nak raikan hari lahir aku tetapi pilihan raya manek urai meraikan hari lahir aku. Aku turut melibatkan diri dalam meraih undi di PRK 041 Manek Urai. Seawal aku sampai disitu pada pukul 9.30 pagi di SK Peria tempat terjadinya kekecohan antara PAS dan UMNO. Kekecohan berlaku pada pukul 12.30 tngah hari waktu yang amat panas. Aku rasa pada ketika itu macam sedang berperang,botol,kayu dll terbang diatas kepala aku. Aku bersama kawan seperjuangan dari kudqi hampir di tangkap oleh polis atas kejadian tersebut.



Dalam keadaan aku demam ketika itu tidak mematahkan semangat untuk berjuang. Walaupun mejoriti 65 sahaja tidak mematahkan semangat darah pejuang aku sebagai seorang pejuang muda untuk meneruskan perjuangan selepas ini.Ingatlah Islam akan terus gemilang sampai bila-bila. Ingatlah pengalaman mengajar kita menjadi matang.

No comments: